25 Mart 2013 Pazartesi

Allahım nolur nolur bir ders çalışma isteğide bana veriver.Ağlayasım geliyor çalışmam gereken şeylere baktıkça.Neden canımın çektiklerini araştırdığım ve o yönde şeyleri sürekli okuduğum bir biyoloji bölümü yokki.Ben olsam yapardım ne güzel.Bırak öğrenciyi hangi yöne istiyosa oraya doğru koştursun.Zorladıkça insanın çalışası gelmiyo yau.
Aklımda hep yeni aldığım kitaplar var alıp elime okuyuveresim geliyo.
Ama bir geleceğimde var işin ucunda dimi çalışmalıyım ben.Ben evet ben kesinlikle çalışmalıyım.
Arada birde böyle içimi dökeyim bali iyi geldi.Yoksa bazen patlayacakmış gibi hissediyorum.
Kendi hayat felsefesini ders çalışmak yönünde geliştiren arkadaşlarım var çok imreniyorum onlara doğrusu.Keşke benimde öyle bir felsefeye bünyem yetse.Tamam okuduğum bölümü dersleri çok seviyorum ama bir türlü planlı gitmiyor işler.Çok mu gevşekim ben neyim. Anlayamadım.
Ahhhhh dünya bir kez de benim yönümde dönsen.......

1 yorum:

deeptone dedi ki...

hah haaaa.
:)))