21 Şubat 2013 Perşembe


İtiraf ediyorum evimi çok özledim ama fena halde sıkıldımmmmmm.
Yapacak hiç bir şey bulamıyorum.
Her günüm aynın otur,kalk,ye,yat,uyumaya çalış uyuyama,arada bir kitap oku,internet olmadığı içi elindeki filmleri 100.000 kez izleyip fenalık geçir oyh içim kurudu vallahi.

Ya arada birde soruyorum nankörmüyüm acaba diye Ankara'da evimde evim diye kendimi yırtıyodum ee şimdi evimi buldum sıkılıp duruyorum.GARİP.
Sanırım ben sadece ailemi ve rahatlığı özlemişim;nasılsa Ankara'da bir düzen kurmuşum eksikliğini çok çeker o düzeni çok arar oldum.Annnem duymasın çok üzülür.Ama oda fark etti sanırım sıkıldığımı.Arada babamı dürtüp duruyo şu kızı bi gezdiremedik bak gidiyo diye:)
Neyse öyle böyle 1 ay geçti gibi pazar günü yolculuk.Umarım şimdi olduğu gibi sıkıcı olmaz.Eğer olursa başka çıkış yolum yok :)

1 yorum:

utku gezer dedi ki...

Pazar günü beraberiz :)