28 Şubat 2013 Perşembe

BaŞlAnGıÇ

Ankara'ya geleli neredeyse 1 hafta olu ama ben gezmekten elime bir itap alıpta okuyamadım zaten evde olduğum son zamanlarımda da okuyamamıştım :(
    Ama artık bugün başlangıcımı yeni aldığım sevgili kitaplarımdan birini seçerek yapacağım.
Aslında çamaşır dedim olmasa yine yapamaz arkadaşlarımla beraber sinemaya gitmeyi seçerdim sanırım ama bence bu bir işaret olmalı ve ben okumalıyım.Zaten Ankara'da baya kitapçının yollarını aşındırdıktan sonra 3 adet kitap sahibi oldum .
Poe'nun şiirlerini alıp okumayı ne zamandır istiyordum sonunda ona kavuştum.
Bu yazarın yazdıkları benim ruhumu okşuyor sanki.
Resmen bağlandım.
Birde Oruç ARUOBA kattım aldığım kitapların içine .Aslında niyetim De Ki İşte'yi almaktı ama Utku aklımı çeldi sonunda buna karar kıldım.
Bu son kitabı da öyle rastgele aldım.Nasıl çıkar bilemiyorum ve sanırım ilk okumaya bundan başlayacağım.Çünkü rastgele aldığım kitaplarda duyduğum farklı bir heyecan var.Sonuçta konusunu bile bilmiyorum .Okuyup göreceğim.
:)




2 yorum:

Hacer Yavuz dedi ki...

Güzel paylaşım:)bloğunuzu takibe aldım:)banada beklerim:)

Burcu Tekin dedi ki...

Teşekkür ederim:)