3 Ocak 2013 Perşembe

Yine ve Yine (ÖZLEDİM)


Bugün tekrar evimi ne kadar özlediğimin farkına vardım.Yada evdeki rahatlığımın huzurumun diyebilirim.Bugün edebiyat dersimizin olmaması sebebiyle bir kaçamak yapıyım dedim ve davet edildiğim bir yemek organizasyonuna katılım gösterdim.Organizasyon diyorum çünkü gerçekten organize olunup yapılan şeylerle karşılaştım.Arkadaşların evlerine girmemle beraber zaten bi ev özlemi içimde depreşti.Birde o evin genişliğini görünce adeta daracık hatta dapdaracık yurt odama lanetler savurup durdum.Hele ki benim fayans sayısıyla sınırlı duşumun yanında onlarınkini görünce kıskandım ve evimi dahada çok özledim.Ama evdeymiş kadarda mutlu oldum doğrusu.Ziyareti Cessie ile birlikte yaptık ve çok hoş karşılandık.İlk olarak bize birer şirin topitopla renkli zarfları armağan ettiler.Öyle şekerdi ki.Küçük zarfın içinden çok hoş bir söz ve çok şirin bir resim çıkıverdi.
Birde bir güzel yiyecekler hazırlamışlar ki anlatsam da yaşamak kadar güzel olamaz.Kekler,börekler,puding hatta kıyamam kısır bile yapmışlar bize.Zaten olanları görünce bi ağzım acık kaldı dedim cennete mi düştük yada ben evime geldim annem bana bunları yaptı da haberim mi yok.Tabi görüntüsü kadar tatları da muhteşemdi.Bir yemişim hala midem dolu durumda.Nasıl o kadar yemişim ben bile farkında değilim.
Yemek sonrası midemiz biraz yatışınca tabu oynayalım dedik.Allahım ne eğlenceli şeymiş o tabuda ben bilmiyomuşum.Bir güldüm bir güldüm ki artık yanaklarım kasılmaktan acıyordu.Birde çok şirin bir yaratığı var tabunun kızlar ona isim vermişler.Ne hallere girdi yavrucak bizim elimizde.İsmide umarım yanlış hatırlamıyorumdur K-Nuri di.K'sı bizde saklı. :D
İsim:K-Nuri
Soyad:Bilinmiyor
Yaş:Mühtemelen 18
İş:Akrobasi
Hobileri:Hoplamayı zıplamayı, daldan dala konmayı,yerde yuvarlanmayı,elden ele dolanmayı,değişik şekillerde yaşamayı,kızlara sarkmayı,sevilmeyi,sarılmayı çok sever.
Her şeklinde de büyük bir titizlikle dişleri olmadığı halde yoğun bir zevkle güler. 
:D


WebRep
Tüm değerlendirmeler
Bu sitenin herhangi bir değerlendirmesi yok
(yeterince değerlendirme yok)

Hiç yorum yok: