14 Aralık 2012 Cuma

Yarın çok çok sevdiğim cnm arakadaşım Cessie'nin doğum günü.Ama biz kurnazlık ederekten bugün kutlayalım dedik.Gittik markete sütleri,bisküvileri,pudinkleri kaptık koştuk yurda.Sonra sıvadık kolları giriştik pasta yapmaya.Öyle zevkli yapılan bir pasta yoktur.Kaşık yerine parmaklar devreye girince dahada bir güzel oluyor.Neyse yaptık pastayı biraz soğutalım dedik buz dolabına koyduk.EEEE tencere pudinkli öyle bırakılırmı hiç.Alırsın bisküvileri dalarsın tencereye ohh nede güzeldi:D Bide üstüne utanmadan karnımız açıktı.Terry'i yolladık ciğ köfte almaya.Onlarıda yedik afiyetle sırtlandık pastamızı koyulduk yurt yollarına.Neyse Cessie'nin yurduna geldik baktık yurt görevlisi yok yerinde çaktırmadan kendimizi en üst katta bulduk.Girdik mutfağa hazırlıklara başladık.Mumları falan yaktık tek iş Cessie'yi çağırmak kaldı eee oda kime düşer tabiki bana:) Aradım dedimki ben çok kötüyüm hemenn konuşmamız lazım sesimide bir hüzünlü yapmısımki yoktur böyle kabiliyet.Tabi cnm benim korktu bişi oldu diye hemen çıktı dışarı kıyamam.Aldım onu mutfağa sürükledim ve süprizzzzzzz.Nasılda sevindi cnm ya.Umarım her yaşı mutlu geçer.SEni seviyorum tatlı şey nice yaşlara......*-*
Şen şirinler kadar tatlısın
İyi Olmanın ödülüymüş
Küçükken bize aktarılan şirinler
Şimdide senin doğum günü hediyen olsun.
Seni tüm sahteliklerden korusun....

1 yorum:

Cessie dedi ki...

Canım ya :D
Hyatımın en güzel doğum günüydü, çok mutlu oldum *.* Her şey çok güzeldi. :D