18 Aralık 2012 Salı



Şu ara pek yazamıyorum ve bu beni üzüyo.Sınavlar falan derken birde internet kablomu nereye attıysam bir türlü bulamıyorum sanki farklı bir boyuta geçti de benim haberim yok.Birde bir baş ağrım var ki çoğu acıdan beter.Bir girdimi ağrısı dinmek bilmiyor.Düşünemiyorum tek yandığım tarafı bu.Herneyse yinede bugün güzeldi.Güvenim yerine geldi tekrardan.Bilmediğim bir şehirde tek başıma dolanmaktan korkan bir insandım ben ama bugün o korkumu yendim sanırım.Tek başıma girmeyeceğim yollara girdim,konuşmayacağım insanlarla konuştum ama şükür ki işimi sorunsuz hallettim ve kendime dedim ki aslında ben kendi kendime yetiyor muşum. Bir işim olduğunda illa birinin himayesi altında olmam gerekmiyormuş.Sora sora Bağdat bulunur demişler ya doğru demişler.Çok doğru.:)
                                              Artık yollar o kadar da korkutucu değil.....
WebRep
Tüm değerlendirmeler
Bu sitenin herhangi bir değerlendirmesi yok
(yeterince değerlendirme yok)

Hiç yorum yok: