2 Aralık 2012 Pazar

Nedense içim sıkıldı yine.Bir yandan mutluyum ama bir yandan da değilim sanki.Deliriyor muyum ? Her neyse ben delire durayım ama bir şiir paylaşmak istiyorum.Sevdiğim bir arkadaşımın doğum günü hediyem olarak verdiği bardağın üzerine iliştirilmişti defterimi karıştırırken bir tesadüf ki yere düştü.Burdan onu anıyorum:)


                              Kırılan dalgaların dövdüğü bir kıyının,
                              Haykırışları içinde duruyorum.
                              Ve altın kum taneleri
                              Tutuyorum avucumda.
                              Ne kadar az!
                              Ama nasılda süzülüyorlar,
                              Parmaklarımın arasından derinlere.
                              Ben ağlarken-Ben ağlarken
                              Ah tanrım!
                              Daha sıkı tutamaz mıyım onları
                              Ah tanrım tekini bile,
                              Kurtaramaz mıyım acımasız dalgalardan.
                              Bir düşün içinde bir düş mü?
                              Bütün gördüğümüz
                              VE
                              Göründüğümüz.
                                                                                     Edger Allen Poe

                                     

Hiç yorum yok: