20 Aralık 2012 Perşembe

İsyan

Ait olmadığım boyutun içinde yaşayan ruhlar.Artık beni rahatsız etmeyin .Çok fazla uzak olduğumuzu o buharlaşan beyinlerinizin en durgun bölümlerine işleyin.Ben olamıyorum sizinle.Kendim olmayı istemek çokmu geliyor bu dönen dünya ki beni sürekli hızının içine alıyor.
                                       
                                                             Bende umursamazlığın efendisini istiyorum.Bukadar düşünce benim kapasiteme fazlaki tüm hücrelerim acıyor.
                                 ,
                                  Okuduğum,bağlandığım karakterler hani nerdesiniz?Sizle mutlu olduğum kadar neden mutlu değilim bu zamanda.Yada neden artık sizin zamanınıza akamıyorum.Bir hatamı ettimki artık o boyuta geçemiyorum.Sizi çok özledim.Kimilerine göre sahte olsanızda Yanınızda yaşadığım gerçekliği o hayatı çok özledim.Tek gecede girdiğim o dünyalar,Farklı evrenler,hele o beni kendine bağlayan karakterler hani şimdide bulun beni.Beni o boyuttan mahrum etmeyin.Zira her geçen gün biraz daha kayboluyorum.Buharlaşan ruhum her uçuşta dahada yakıyor canımı.Tutunamıyorum.İtiraf ediyorum uyum sağlayamıyorum...

                                               Benim Dünyam hangi boyutta asılı kaldı?

Hiç yorum yok: