31 Aralık 2012 Pazartesi

Geceleri bi başka oluyor odamda kampüsün manzarası.Nedense geldiğimden bu yana en hoşuma giden özelliği bu.Baktıkça sakinleştiğim anılarımın arasına bunu da koyuyorum bu gece.Zaten hızlı atan kalbimi sakinleştiren çok az olgu var hayatımda.Bunlara yeni bir tane katmakta gerçekten hoş.

Bugün biraz hava alayım hemde sevdiklerime hediyeler alayım diye düştüm yollara.Çok hoşuma giden hediyeler aldım ve hepsini en kısa zamanda verebilmeyi umuyorum.Sürekli aklımda olan bir kitap vardı.Aslında bence yazarına fena takmış olduğumdan dolayı olabilir.Dedim birde kendime de hediye alayım.İşte şuan ellerimin arasında tüm yüküyle okumam için bekliyor.Her ne kadar verdiğim ücreti bütçemi sıkıntıya soksa da pişman değilim.Uçuşan hayatıma bir çok yeni varlık ekleyeceğim için içimde büyük bir heyecan var.


2 yorum:

kitap eylemcisi dedi ki...

Poe istiyorum ben de:)

Burcu Tekin dedi ki...

neden bilmiyorum ama bu yazar beni çok çekiyor.Finallerin arasına sıkıştırmam belki hata oldu ama dayanamadım.Okudukçada yazarım muhtemelen çünkü hayatımda yer ediniyor:)