2 Aralık 2012 Pazar


                                                          Fuar Anısı

Dün akşamki anımdan bahsetmek istiyorum.Öncelikle benim iki tane çok tatlı arkadaşım var onlardan daha sonra bahsedicem.Planımız yemeklerimizi yiyip kitap fuarına gitmekti.Bi güzel yemeklerimizi yedik ve üçlü grubumdan birinin cayması üzerine ikili olarak kitap fuarının yollarına düştük.Saat 19:00 Biz fuara vardığımızda saat 19:30 du. Eh iyi hoş güzel gezmeye basladık ortam harika falan derken birden hoş sesli ama kötü haberler yağdıran bir bayanın anonsunu kulaklarımızın yarım daire kanallarına kadar işledi.
dediği fuarın saat 20:00'da kapanıyor olduğuydu.Yıkıldık kaldık tüm hevesimiz o anda soldu.Aceleyle 8 dakikamız varken nasıl birkaç kitapçı daha bakarız diye dolandığımız film şeridi gibi gözlerimin önünde.Her neyse ben bir kitap almaya karar verdim ve ücreti satıcıya uzattım.Kitap 8 TL idi.Bense satıcıya 20 TL uzatmıştım.Paranın üzerini beklerken satıcı bana 2TL yi verdi konuşmaya başladı.Aldıgım kitabın bir üçleme olduğunu onları okuduktan sonra diğer kitabıda tavsiye ettiğini falan söylerken ben paranın üstünü alıyım derken onuda alayım (10tl) demem üzerine satıcı beni herşeyi satmak isteyen bi satıcı olarak görmeyin diye bir başladı susmadı allh razı olsun :)
Satıcının konuşmasının üzerine ben 10 TL yi kastediyorum diyince o an fuar kapansa da komik bir anıyıda arkamdan sürüklemiş oldum.
Kitap fuarındaki bol küpeli,kaşında metalleri,yüzünde bilmiş ifadesi olan ve beni baya güldüren adama teşekkür ediyorum :)

Hiç yorum yok: