28 Aralık 2012 Cuma

Corpse Bride


: Müzikal / Fantastik / Animasyon 
Gösterim Tarihi : 18 Kasım 2005
Yönetmen : Tim Burton , Mike Johnson
Senaryo : Pamela Pettler , Caroline Thompson
Görüntü Yönetmeni : Pete Kozachik
Müzik : Danny Elfman
Yapım : 2005, İngiltere , 76 dk.
Seslendirenler : Emily Watson (Victoria) , Helena Bonham Carter (Ceset Gelin) , Johnny Depp (Victor) , Albert Finney , Richard E. Grant , Christopher Lee , Joanna Lumley
Yapamam
Her şey yanlış
Gelin olmuştum.
Hayallerim benden çalındı.
Şimdi bir başkasının,
Hayalini çalıyorum.
Seni seviyorum.
Fakat
Sen bana ait değilsin...
Dur!Ben bir söz verdim.
-Sen sözünü tuttun.
-Beni özgür bıraktın.
-Şimdi,
-Aynı şeyi ben senin için yapıyorum.
Kalbi duran birinin,
Kalbi sızlayabilir mi?
*
*
*
Bir muma dokunduğumda hiç acı duymam.
Güneşte de,yağmurda hiç bir anı
Kalbimde derin bir yara,
Çarpmıyor;ama sızlıyor.
İçimdeki bu sızı gerçek değil sanırım.
Ne de bir ömürlük.
Fakat,hala bu gece,
Akıtacak göz yaşım var.

Sonsuzlukta sıkışsa da ruhum;
Ben hala
Hayalinle 
         Mutluyum...(B-O)
                                       B.T.



Hiç yorum yok: